innan sju

Klockan är snart sju och min insperation för dagen har inte väckts till liv än. Den känns verkligen långt borta idag och jag känner mig matt och trött. Men jag hoppas det blir bättre snart. Har ätit frukost och ska snart göra mig i ordning lite snabbt för skolan. Lektion mellan åtta och tio sen funderar jag starkt på att åka hem till Fredrik och krypa ner under hans mjuka, sköna, varma täcka och varma mig från kylan utanför och titta på repriser av Top Model, Oprah och Rachel Ray. Sen efter lunch ska vi hämta hans nyckel till  Fredriks lägenheten. Det ska bli mysigt.


Kommentarer
Postat av: emelie

Tjo! Eventuellt ska jag skriva en uppsats om "Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket". Jag har för mig att du har läst den och att du tyckte den var så himla bra! Så om jag skriver uppsats - är du villig att bolla tankar om texten med mig då?;) puss

2009-02-02 @ 11:10:05
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0