igår och idag

Igår var jag och Fredrik i Jönköping på IKEA och A6. Jag hittade ingenting förutom doftljus som doftar melon och andra exotiska frukter. De luktar så gott. Sen köpte jag små fina burkar som jag ska ha mitt lös-te i. Nu måste jag bara ut och köpa på mig lite nytt lös-te i härliga smaker. Fredrik däremot hittade både det enda och det andra till sin lägenhet. Det var trevligt fast att jag blev lite ledsen för att jag inte hittade något mer att köpa.
Idag på morgonen hade jag svårt att ta mig till skolan. Eller hela morgonen tampades jag med mig själv men jag gjorde mig i ordning och åkte till skolan och efter engelskan hem och nu sitter jag här. Har övat lite på min redovisning som jag ska ha i morgon. Kommer bli nervös för det. Men hoppas det går bra. Dessutom ska jag göra lite engelska läxa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0