glömska

Igår var jag nere hos Fredrik och bakade bröd och åt middag och kollade på Melodifestivalen och andra program. Sen när vi skulle gå och lägga oss så märkte jag att jag hade glömt min lilla burk som man har linserna i. Då fick jag åka hem och så sov jag hemma i stället. Somnade sent och vaknade tidigt. Igår när jag åkte hem genom stan snöade det jättemycket och nu är det vitt på marken igen. Det är fint.
Det som är lite surt är att jag inte få nästan nybakat bröd till frukost. Det är ju lite tråkigt när det är jag som har bakat dem. Annars är det skönare att sova i sin säng än på en madrass på golvet som fungera som säng innan den riktiga varan dyker upp under veckan.
Nu ska jag kura in mig under täcket igen och kanske sova lite till eller kolla på något trevligt på datan. Det är skönt med söndagar.

Kommentarer
Postat av: emelie

Tja! Vad ska du göra på fredagkväll? Något särskilt? puss

2009-02-08 @ 11:15:11
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja eventuellt så ska jag sova i Värnamo fredag till lördag för att vi inte kan lösa lämningen av Johanna på annat sätt. Så i så fall vill jag gärna ses om du kan det!!=)

2009-02-08 @ 12:50:37
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0