en tidig fredagsmorgon

Godmorgon.
Fredag och jag är ledig men ändå blev det en tidig morgon. Fredriks klocka ringde kvart över sex men det hörde inte jag, men däremot hörde jag när duschen sattes igång. Sen var det bara att masa sig upp, tog på mig kläder och sen körde jag honom till stationen.
Själv var jag var hemma vid sju. Ska göra lite historiauppgifter och sen göra mig i ordning och åka till tandläkaren, ner på stan och uträtta lite ärenden och lämna in en jobbansökan för sommarjobb, åka och handla och sen hämta kissen. Det är planen för förmiddagen det.


Kommentarer
Postat av: emelie

Var söker du sommarjobb någonstans?=) puss

2009-02-27 @ 08:18:12
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0