distraction

Sitter och kollar på Rachael Ray. Det gör jag nästan varje dag. Fast att jag tycker att hon är lite jobbig så gör jag det ändå. Jag vet inte varför. Jag fastnar. Nu sitter jag framför tvn och pluggar samtidigt. Det är inte alltid så lätt, det är svårt att slita sig från tvn ibland.
Igår var jag hos Fredrik på middag. Det var mysigt. Sen spelade vi TP och jag vann! Det har jag nog aldrig gjort. Vi spalde tre gånger och jag vann två av dem. Sista gången ville båda att det bara skulle ta slut. Att någon skulle vinna och till slut gjorde jag det. Men det var roligt för jag brukar aldrig kunna frågorna på TP. Något som jag längtar efter att spela är Monopol. Hur kan man längta efter att spela Monopol?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch jag pallar inte Rachel Ray! Förstår att du inte kan få pluggro till det där programmet;) Det blir kul att ses på fredag! Blir det McD då eller? Haha! puss

2009-02-11 @ 13:49:34
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0