uppe 06.45

Godmorgon. Idag var jag uppe redan vid kvart i sju. Jag ligger i sängen och pluggar. Läser Service Management och ska strax ge mig på att skriva lite till vårt arbete. Har känt mig lite stressad över att jag inte har gjort så mycket och idag är väl den enda dagen som man kommer plugga denna veckan så därför behöver jag få så mycket gjort det går. Det som känns rätt bra är att det var fler än jag i gruppen som inte hade gjort så mycket.
Ska försöka få igång min gamla kamera också och försöka bjuda på lite bilder. Min mobilsladd är fortfarande borta. Vet inte var den är. Helt omöjligt att hitta den. Men förhoppningsvis fungerar fortfarande min gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0