trist torsdag

Jaja, nu har Halebop svarat och de har skrickat ett nytt simkort. Så på tisdag har jag väl förhoppningsvis en fungerade mobil igen. Det känns lite sådär att det kommer en helg nu som gör att det dröjer extra länge. Men annars är ju helgen bra på alla sätt och vis.
Idag har vi tvättat och sen har vi hyrt film som vi ska kolla på ikväll. Jag känner mig hängig och lite nere idag så det blir godis också. Nu skiter jag i allt vad träning och vikt är. Fan skit samma.
Annars är jag ledig i morgon och det är ju skönt.
En dusch på det och sen blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: michaela

du är fin precis som du är! alla behöver unna sig godis ibland, eller ofta :)puss

2009-12-10 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0