måste skriva, måste skriva, måste skriva på min uppgift nu!

Sitter och försöker plugga på en liten uppgift som var mycket större än jag trodde. Och svårare. Det är en uppgift som vi sedan ska ha diskussioner på så jag måste skriva lite reflektioner och använda teorier och grejer. Och det är dessa teorier som jag inte riktigt förstår. Jag har ingen aning om jag gör rätt eller inte. Eller hur jag ska lägga upp det. Så nu har jag försökt leta lite teorier i min bok och ska sätta igång med att skriva ihop lite reflektioner och analyser. Få se hur det blir. Det verkar vara fler än jag som har lite problem med detta och det känns ju lite skönt ändå att man inte är ensam om att inte riktigt förstå vad man ska göra.
Fredrik är i skolan så jag är ensam hemma och kan passa på med att få mycket gjort. Jag hoppas att få det klart idag så att jag kan ägna mig åt att läsa Service Management i morgon och försöka hitta lite teorier till vårt projektarbete. Jaja, inte så intressant för er kanske.

Jag undrar vad de gör i trapphuset? Det har smällt och bankats rätt mycket nu och det ekar ju rätt bra i ett trapphus. Vågar man sig ut och titta eller är det inbrottsförsök på gång? Då vågar jag absolut inte gå ut. Och jag som måste kolla posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0