lite igår lite idag

Godmorgon.
Idag ringde klockan vid åtta men somnade om och vaknade igen halv nio. Har pluggat lite och ska nu renskriva allt på datorn. Läsa igenom och fila på det lite till sen så är jag nog klar att skicka över det till övriga gruppmedlemmar. Hoppas det blir bra.
Igår var jag på stan en sväng och hittade lite fina grejer. På rean köpt jag en bh, ett par trosor och ett par skor men annars köpte jag också en tunika och ett par jeanslegging fast jeanslegginsen ska jag lämna tillbaka för jag har ångrat mig.
På eftermiddagen träffade jag Emelie och Elin för en fika och julklappasbyte. Det var mysigt och fina grejer fick jag.
Kvällen spenderades hemma med tacos till middag och första avsnittet av Stjärnor på slottet.
Lika bra att jag sätter igång med skolarbetet nu så jag blir klar med det så fort som möjligt.
Idag blir det födelsedagsfika hos farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0