julklappsbyte

Igår mötte jag Elin och Emelie på Stigs för lite fika och julklappsbyte.
Av mig fick de tre bunkar i lila och en ögonsugga. Jag köpte likadana presenter men olika färger på ögonskuggan då.



Av Emelie fick jag denna fina rosett att ha i håret.


Denna necessär.


Och inuti låg detta.


Av Elin fick jag en resecheck för en kommande Stockholmsresa i vår, resgosda och ett Världens Bästa Kompis-örngott.


Och av Johanna har vi fått presenter ända ifrån Amerika. Hon saknades då hon fortfarande är ute och reser men vi tänkte på henne när vi satt där och smackade med våra läppar och vårt goda läppglans som smakar helt fantastiskt gott.


Och så snart vi kan så bestämmer vi fyra en helg då vi besöker Elin i Stockholm i vår. Det kommer bli strålande!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Färgen på din necessär är ju verkligen gräslig i mina ögon men det faktum att det var en Design Hosue Stockholm-necessär gjorde att jag ändå tänkte att den kanske hade ett värde. Hahah. Jag är lite störd! Dock så är jag nöjd med din rosettpresent eftersom jag såg dig när du såg den i affären=)

2009-12-27 @ 15:19:22
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0