jag skäms å hennes vägnar!

Jag håller med Emelie. 

Igår när Erik vann och sjöng vinnarlåten så kom först hans pappa upp och kramade honom, sen gick han ner igen. Och sen kommer hans flickvän. Eller vad jag tro är han flickvän i allfall. Och de kramades och sen så börjar han sjunga mot henne och hon bara står där och gungar. Jag skrek av skam. Jag skämdes så jag fick slänga mig i kudden och dra täcket över mig. Fy fan så pinsam hon var. Hela situationen var så pinsam! 
Och så står hon där nästan hela låten dessutom innan hon går ner. Varför gick hon inte ner? Det var ju hans ögonblick, som hon förstörde genom att stå där och göra allt så pinsam. Fy fan vad jag skämdes å hennes vägnar. 
Hahaha.  

Kommentarer
Postat av: emelie

Men hon gick ju inte ner sen! Hon stod kvar precis på sidan av scenen skitlänge! Hahaha.. herregud..

2009-12-12 @ 21:14:00
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: frida

jo hon gick ner sen när de andra idolerna kom ut? det gjorde hon väl?

ja pinsam va hon i allfall! haha

2009-12-13 @ 11:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0