ingen mobil för tillfället

Mitt SIM-kort har gått sönder upptäckte jag idag på morgonen. Jag har ni skickat tillHalebop och bett dom skicka ett nytt. Troligen kommer jag inte att få mitt nya SIM-kort förrän på måndag så hela helgen kommer jag att vara isolerad känns det som. Det är ju så man känner sig. Som att man inte har någon kontakt med ovärlden.
Vad fel det är att det är så att man känner sig helt lost utan en telefon. Egentligen är det ju inte så himla farligt försöker jag intala mig. Men just nu, när mobilen inte fungerar måste jag ju naturligtvis ha tag i både den och den och den och sms ska skickas till höger och vänster. Men så känns det väl bara.
Men det är ju helt hopplöst att man inte får tag i någon.

Och så kan jag ju inte skicka och gratta min syster på namnsdagen för hon har ju namnsdag idag. Jag glömmer minsann inte!
Grattis grattis :).

Men jag nås på facebook, bloggen, msn och på Fredriks mobil för de som har det numret.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0