fin dag med fina vänner

Idag har jag haft en fin och trevlig dag och träffat många vänner.
Först var det fika med Tanja. Mycket trevligt och mysigt. Hoppas på en fika till innan hon dra tillbaka till norr och jag tillbaka till söder.
Sen var jag bara hemma och vände i princip för Hanna och Emelie kom och hämtade mig och vi åkte ner och mötte Elin vid Chaplin. Så längesedan jag åt pizza där och gott var det. Mysigt var det också. Fint att träffas så när alla är hemma.
En rolig händelse var att bildörrarna hade fryst fast i Hannas bil så hon fick klättra in genom bagageluckan och sedan trycka på dörren inifrån medan vi drog utifrån för att den skulle gå upp. Det hände två gånger under kvällen och frambringade rätt mycket skratt.
Sen blev jag och Emelie avsläppta här efter en sväng på City Gross där jag tänkte köpa en tant-snusk-bok men inte vågade haha. Det kanske få bli en i morgon.
Så körde jag hem henne och ner till Fredrik för en liten snabb visit där.
Så det har varit en händelserik och mysig dag idag. Nu ska jag sova för i morgon ska jag upp tidigt tänke jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0