en liten liten klassmiddag

Godmorgon.
Igår var det lite middag med klassen. Dock så blev vi visst bara sju stycken i slutändan haha. Men det var trevligt ändå. Vi var på Harrys och åt lite. Dock så fick jag såklart fel på min mat så min dröjde ju jätteläng så jag blev lite ledsen. Och när den väl kom så hade nästan alla ätit upp, fast det var några kvar som fortfarande åt. Det kändes som att en åt långsamt för att vänta på mig och det var ju gulligt.
Sen gick vi hem till en klasskompis-kompis som hade födelsedagsfest. Där var det lite sådär skoj om man får säga så haha. Men sen vid strax innan ett när de andra skulle ut så bestämde jag mig för att gå hem i stället. Så när jag va påväg hem och skulle försöka få tag på en taxi så stod det en där på gatan och väntade på några som skulle åka med honom. Men han hade väntat länge så jag fick hoppa in och åka hem i stället. Snällt. SÅ jag kom hem några minuter senare.
Men annars var det trevligt.
Nu måste jag fixa i ordning lite här hemma för hon som vi hyr lägenheten av kommer om en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0