januari - april 2009

Januari


Första dagen spenderade jag med Fredrik och kollade på film och tog det lugnt den första dagen på den nya året.
(Bilden är från nyårsafton).




Det blev lite lite snö i början på januari.

 


Jag började min andra termin på Komvux och Fredrik flyttade hem från Stockholm.


Jag och Fredrik firade två år.
 

Februari


Jag bakade bröd flera gånger under Februari.


Såhär såg jag ut i Februari.


Och jag började baka biscotti med choklad och mandel.




Vi var kattvakter till Melissa. Så söt!


Mars

Drack mycket te och pluggade en hel del.


Jag bakade cheesecake.


Jag i mars.


April


I April kom våren och det var så fint väder! Lagade denna fina sallad en dag.


Firade påsken med fina vänner.



Jag planterade vita och lila violer i Fredriks lägenhet.





Och vädret höll i sig och jag och Fredrik hade vårens första picknick.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0