utomhusbio

Jag måste berätta lite om gårdagen.
Jag och syster var på utomhusbio i Folkets Park. Det var så mysigt. Vid ca tjugo över nio spatserade vi in med våra solstolar och filtar och slog oss ner i högt lite nertrampat gräs och satte oss tillrätta med godis och läsk. Sen började filmen, Män som hatar kvinnor. Det var mysigt och luktade lite festival och det kändes så somrigt och fint.
De hade även en paus i mitten av filmen och då gick vi till Skrevet och köpte hamburgare.
Jag satt längst ut på kanten och varje gång det blåste till så prasslade i gräset och jag va lite nervös så jag satt och vände mig om titt som tätt bara för att kolla så att ingen var där och kom smygandes.
Ett minus var dock att myggen flockades runt oss. Kanske inte bara oss två men det kändes så och det syns idag. Mina ben är helt sönderbitna av myggen. Men trots lite myggbett som kliar rätt bra idag så var det en så mysig kväll. Så fint!


Kommentarer
Postat av: michaela

åh så himla mysigt! jag vill också gå på utomhusbio. värnamo stepping it up. när flyttar du? hur känns det? stor puss!

2009-08-18 @ 11:31:33
Postat av: j

va du där? jag såg dig inte!

mys va det. men segt med pausen i mitten tycker jag.

2009-08-18 @ 15:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0