staden

Igår gick jag och Fredrik in till stan och kollade runt lite. Gick till biblioteket och hittade en jättefin park. Malmö är så fint! Jag tycker om det! Jag höll i plånboken och köpte ingenting, Fredrik köpte lite börja - skolan - grejer. Det måste jag också. Jag hittade dock inget som var till belåtenhet.
Sen va vi hemma och på kvällen kom Fredriks vän Andreas på lite fika. Det var trevligt och det bestämdes att det blir utgång på lördag. Så det bli skoj.
Idag har vi varit och badat och nu ska vi ut på lite ärenden. Jag ska förhoppningsvis skaffa mig ett internet idag, vilket betyder att ikväll kommer lite bilder från dagen.
Jag återkommer.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0