städdag

Fredrik är ute på stan och försöker hitta en tröja till sig. Jag orkade inte följa med idag så jag har varit hemma. Började med att diska och eftersom vi hade tänkt att städa idag så satte jag igång med det. Nu har jag dammat och torkat av här hemma och städat badrummet. Så när Fredrik kommer hem så få han ta golven. Det är väl en ganska rättvis fördelning.
Det regnar här i Malmö idag. Just nu är det uppehåll men för en liten stunde sedan så kom det en skyr. Likadant igår.
Kvällen blir lite festlig. Vi ska ut på ett nytt ställe som heter Odd to Joy tro jag. Det ska bli trevligt. Först blir det lite förfest hemma hos Andreas och sen bege vi oss ut i vimmlet. Just nu är jag inte jättesugen men jag hoppas att det kommer ändras under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0