måndag

Idag ska vi tvätta för första gången. Vi har inte ens sett tvättstugan så det ska bli spännande. Hoppas man har några kläder kvar sen efter tre timmar då allt är klart.
Det blir veckohandling idag också. 
Det är lika bra att hålla sig sysselsatt så jag slippper tänka på att skolan börjar i morgon. Än är jag inte nervör men det kommer säkert. Jag tycker det ska bli väldigt roligt och jag ser verkligen fram emot det. Det ska bli spännande.
Idag vid nio var jag och Fredrik ute och gick en morgonpromenad. Det är fint väder och varmt. I morgon skulle det blir närmare 24 grader här. Jag gillar inte riktigt att det ska vara så varmt när man börjar skolan. Det är jobbigt när man redan kommer vara nervös och så ska man bli varm och svettig av att det är så varmt också. Det hade varit bättre om det varit lite mulet och svalt men det kan man ju inte riktigt göra något åt.
Jag har tagit lite kort på vår lägenhet också så senare idag kommer det upp med bilder på resten av lägenheten. Det är ju sovrum och vardagsrum kvar att visa¨.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0