johnny the rocker och nattmara

Igår var vi ute och dansade lite. Förfestade hos Andreas och jag och Fredrik var de enda som inte jobbade på HM vilket ledde till att det först blev väldigt mycket HM-prat men jag lyssnade glatt och drack vin i stället.
Vi gick ut och stället var trevligt. De hade en terass som man kunde gå upp till och där fanns en vinylspelare och en back med LP-skivor så gästerna kunde spela musik. Dock var det knappt någon skiva jag kände igen så jag spelade bara en låt med Pugh Rogerfeldt, Nattmara, sen gick vi ner och dansade i stället.
Två medlemmar från The ark var dj mem musiken var väl sådär. Den låten som var bästa var Magnus Uglla Johnny The Rocker haha.
Jag och Fredrik åkte taxi hem och hämtade lite mat från Burger King. Så gott!
Idag på morgonen så stapplade jag mest fram och la mig i soffan. Mådde verkligen inte alls bra. Så jag somnade om och vaknade för en halvtimme sedan. Och nu mår jag verkligen mycket bättre! 
Så nu ska jag snart duscha och göra mig i ordning för en mysdag. Gå till affären och köpa något gott och sen ska jag placera mig i soffan igen och tillbringa dagen där.
Vad ska man äta idag?


Kommentarer
Postat av: j

nudlar blev det för min del. men usch, det rekomenderar jag verkligen inte!

2009-08-30 @ 14:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0