hitta högskolan

Idag var jag vid högskolan.


Fredrik läste Metro medans vi väntade på bussen.


I väntan på bussen.


I hissen i skolan, vi letar efter min sal som jag ska vara i.


Skolan ligger nära Turning Torso.


Här är den! 


Nästa vecka börjar jag! Spännande!


Lite nervös är jag nog ändå.


Sen åkte vi in till stan.

Jag hittade salen och så efter lite letande och dörren var öppen så jag tittade inte och rummet har en helt galen utsikt över havet!
Ja jag hoppas det blir bra det här!

Kommentarer
Postat av: johanna

fin du var i page igen :)

2009-08-29 @ 01:54:18
URL: http://johannaiscranton,blogg.se
Postat av: Emelie

Jag håller med Johanna - du var verkligen fin i håret!! Och oroa dig inte över skolan. Det kommer gå bra och du kommer få så jävla kul!

2009-08-29 @ 08:01:42
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeej tuttis:D håret blev ju snyggt snyggt:D. hoppas du är nöjd:)... roliga kort hann ni vist också att ta!! haha. hoppas du har det bra:D pusspuss.. ps hälsa sparven med!

2009-08-29 @ 09:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0