hemmafru

Idag är jag en hemmafru. Här har det tvättats för första gången och det gick ju bra. Det va lite osäkert till en början och jag fick lite småpanik när det inte ville fungera först. Men sen när det väl började tvättas och så så blev det bra till slut.
Veckohandlat har vi också gjort så vi slipper springa varenda dag och köpa och slösa pengar.
Och när vi väl var klara med tvätt och handlandet så satte jag igång med middagen. Jag gjorde fläskpankaka. Mycket gott och lyckat blev det. Jag är nöjd. Det är jag.
Nu tar jag det lugnt i soffan och ska snart kolla på Grey's.
En rätt fin dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tuttis bakar du inget då?

2009-08-31 @ 19:28:59
Postat av: J

greys´s?!!! inte på tv va? jag har väl inte missat att det har börjat?

2009-08-31 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0