fredag morgon

Godmorgon.
Frukost framför tv:n och snart är det dags att göra sig i ordning. Nu ska jag åka till skolan och leta reda på min sal som jag ska vara i första dagen så jag slipper irra omkring och leta som en tok. Fredrik ska följa med som sällskap och sen sak vi på stan en sväng och leta efter bläckpatron till hans skrivare och så ska jag kanske köpa en kjol som jag har funderat lite på. En jeanskjol på Monki som var på rea och kostar väl en 75 kr eller något. Om den är kvar kanske den få följa med hem.
Senare kanske jag ska ut och gå en promenad och motionera lite. Men det är lite svårt att gå så när man inte riktigt vet var man är på väg. Mycket lättare när man har en utstakad runda så man vet var man ska ta vägen. Men jag måste ju utforska området lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0