flyttstädning och packning

Snart bär det av mot Malmö. Det känns bra. Ska bli skoj och spännande men samtidigt är det lite vemodigt. Lite ledsamt men så är det väl alltid när man ska flytta.
Veckan har bestått av olika bestyr inför resan men det verkar som att jag har varit lite för optimistisk vad det gäller tid till packning. Nu känns det som om tiden rinner iväg lite och jag har fortfarande kvar att packa. Men det går rätt snabbt när man väl sätter fart. Nu håller jag på att tvätta för fullt och ha letat som en tok efter ett par trosor. Jag hittar dom inte. Det är lite tråkigt för de är så fina och jag måste hitta dom.
Idag blir det frukost med syster lite senare, nu är det lite väl tidigt för klockan är bara tio över sju så jag ska snart tillbaka till sängen igen och vila lite och kolla på SATC eller något. Dagens bestyr sedan är att åka ner på stan och köpa lite som ska med. Sen packa, åka till Fredrik och hämta alla hans grejer, städa hans lägenhet och sen ikväll blir det det sista som ska packas ner så dagen känns ganska fullpackad.
Jag ska väl så sakteligen börja blogga nu igen. Så man kan väl säga att jag är tillbaka här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0