en fin första dag

Sitter i vardagsrummet och lyssnar på fåglarna och kvittrar så glatt utenför fönstret. Det är sådana fina gamla fönster i lägenheten som man kan uppna upp helt och hållet och sitta i. Jag tycker om dom! jag ska visa sen när jag har skaffat internet till min dator.
Dagen har betsått av en liten tur i köpcentrat där vi inskaffade lite småbrickor som man kan ha sin frukost på eller fika eller något. Ganska små fina brickor. Fyra stycken blev det, två turkosa och två rosa. En blå smörkniv och ett sett med olika mått i rosa.
Vi har en park precis utanför dörren och på eftermiddagen tog vi med oss fika och la oss i solen och hade det mysigt.
Kvällen ha varit lugn, sovit lite på eftermiddagen, ätit middag och nu ska vi snart titta på film. Det går väl alltid någon trevlig söndagsfilm idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med bilderna?

2009-08-24 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0