börjar bli nervös

Idag var första gången som jag blev nervös för det här med skolan. Jag var precis inne på Malmös hemsida, har inte varit inne där på några dagar nu och jag blev så nervös när jag försökte förstå mig på schemat. Jag förstår inte ens vilket schema det är som gäller. Dom datumen som står förstår jag inte, för de har inte skrivit dag månad år eller år månad dag som man brukar göra. Utan det står på ett märkligt sätt. Kanske månad dag år. Och hur som helst så finns det sex stycken olika att välja mellan. Hur ska jag veta vilket som tillhör mig? Jag blir helt förvirrad och det gör mig nervös när jag inte riktigt har koll på läget. Så jag stängde snabbt ner sidan så jag slapp tänka på det. Men i morgon tänkte jag åka till skolan och kolla lite. Få se om jag hittar dit. Jag tänkte leta upp uppropssalen och allt så jag slipper irra runt där samma dag och bli ännu mer nervös än vad man redan kommer vara.
Fast jag ska nog maila och fråga ändå. Det kan ju vara trevligt att veta. Jag tro jag har hittat ett schema som kan vara mitt. Men jag är ju inte helt säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0