2.5 ton godis

Nu har vi varit och handlat godis och hyrt en film. Det blev I taket lyser stjärnorna. Man måste ju se vad det är för något nu när det är en lokal förmåga som har skrivit boken.
Och sen en rättelse bara. Det står att 2.5 ton kvalitetsgodis väntar på mig. Och jag kan säga er att det var minsann över hundra olika sorter. Flera hundra kanske. Så mycket att jag inte visste vad jag skulle ta och det kommer att krävas några godispåsar innan man tar sig igenom. Men inte alltför ofta och inte alltför mycket. Nu var jag ju bara tvungen att prova lite. Men jag gjorde en miss idag. Jag glömde lägga i choklad. Det var inte mycket choklad i min blandning. Några få Marianne bara. Men det ska nog gå i ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0