stora funderingar en tisdagmorgon

Idag är jag också uppe tidigt. Likaså igår och i morgon också. Nu sitter jag och funderar på ifall jag ska duscha håret eller inte. Det är ju verkligen en fråga det. Världsfrågor såhär på morgonen. Men jag tror jag gör det senare i allfall. Ska bara ha en lektion idag så det är inte så farligt. Men å andra sidag är det skönt att ha det gjort. Det är sådana tankar som tar upp mina morgonfunderingar idag.
Sen funderar jag på det kommande nationellaprovet.
Och jag tänker på allt jag ska göra idag. Alla plugg. Det gör mig matt att bara tänka på det.
Och det suraste är att jag hade fått för mig att man var ledig på torsdag, men det är man tydligen inte.
Nu ska jag börja göra mig i ordning.
Hoppas ni få en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0