like

Nu har jag suttit och kollat på OC en bra stund. Det var så längesedan. Tänker tillbaka på våra OC-kvällar hemma hos Elin där alla hade sin bestämda plats i soffan.
Nu ska jag snart lägga mig tänkte jag. Eller jag är inte direkt trött än så det få bli lite mer OC först. Ska lära igenom min bokredovisning som ska in i morgon en gång till också. Är inte alls nöjd men vet inte hur jag ska ändra den mer. Man har max två sidor på sig att skriva den på och 1,5 radavstånd. Det är väldigt lite plats för att analysera och beskriva berätta om diverse saker. Känns inte som jag har fått ut någonting men men, inte mycket att göra åt nu.
Nu ska jag återgå till OC.
Och fast att klockan är tjugo i tio så är det fortfarande varmt ute och det luktar så himla gott.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0