köpte blommor i pluggpausen

Har haft en pluggapaus och varit ute och åkt lite. Först åkte jag mamma och pappa till blomsterhandlar. Egenhaga och Blomsterlandet. Jag köpte violer som jag ska plantera i krukor som Fredrik sen kan ha på sin lilla uteplats. Eller den är rätt stor faktiskt. Så nu har jag satt honom i arbete med att göra lite snyggt där ute så det blir vårfint sen med vita och lila violer. Det kommer bli fint.
Sen åkte jag till affären en liten sväng med mamma och nu är jag hemma.
Nu ska jag plugga lite till och sen göra mig i ordning och ikväll blir det middag med Fredrik och så ska jag ju plantera blommor förståss. Och äta Non Stop och dricka coca-cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0