tisdag

Historiaprovet idag gick helt åt skogen. Är verkligen orolig att det är kört i det ämnet nu. Men det visar sig först nästa vecka. Nu lägger jag det åt sidan och fokusera på de andra ämnen som jag har nästa vecka. Bokredovisning, psykologiprov och matteprov vilket medför att jag har rätt mycket att göra. Nu ska jag sätta mig med matten och sen läsa lite i svenska boken sen känns det som att det få vara bra för idag.
I morgon har jag ingen skolan utan en inspirationsdag under förmiddagen. Det ska väl bli rätt intressant fast jag hade hellre haft lektioner eller varit hemma och pluggat faktiskt men den är obligatorisk så det är inte så mycket att göra åt.
Stockholm var helt underbart. Jag längtar tillbaka, fast Fredrik kommer på fredag så då ska vi mysa i helgen igen. Vilken lyx. Bara fyra dagar ifrån varandra, det är bra mycket bättre än två, tre veckor det.
Nu dags att slå upp matteböckerna. Heja heja. Det är väl bara fyra, fem veckor kvar på den kursen.
Nu kommer min faster Pia, vi ska köpa lite jultidningar av lillkusinen Emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0