Stockholm here i come?

Nå, blir det Stockholm idag kanske?
Jag längtar efter Fredrik och Stockholm och det är dykt upp en grej som gör att han inte kan åka till mig i helgen. Känns jobbigt med tanke på att man verkligen har sett fram emot detta nu, så nu funderar jag helt enkelt på ifall jag ska åka till Stockholm i stället. Det vore väldigt mysigt. Jag längtar efter Fredrik samtidigt så känns det lite jobbigt med tanke på provet nästa vecka som tynger över mig som stora vikter. Känns verkligen skit jobbigt det där provet. Usch. Mår dåligt bara jag tänker på det och känner mig jättestressad och det känns som om jag knappt ha pluggat någonting, vilket jag knappat ha heller för det känns så jobbigt och tungt och omöjligt att få bra betyg på. Ungefär så känns det.

Men en väldigt glad nyhet fick jag idag.
VG på matteprovet. TJohoo vad jag blev glad. Bara 6 poäng ifrån alla rätt!
Så glad blev jag!
Det är nästan så att jag måste fira detta med en Stockholmsresa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0