skiljsmässa

Något som faktiskt gör ont fast man inte ens känner personerna är ju skiljsmässan mellan Katrin och ALex. Det gör faktiskt lite ont måste jag säga. Det är inte lika kul att läsa deras bloggar längre. Jag känner mest bitterhet när jag går in på deras bloggar för den senaste tiden har jag gjort det med tanke på att finna ngot teckan på att de faktiskt fortfarande är tillsammans men idag fick jag domen som gjorde att det inte alls var lika kul längre.
Först Katrin. Hon skrev om att hon hade tagit tillbaka sitt eget efternamn. Jaha ja. Det var ju ett stort teckan på att något var märkbart fel. Sen gick ajg vidare till Alex blogg och på sin presentation har han alltid haft Katrin som sin familj men nu står det däremot en massa familjemedlemmar men ingen Katrin. Det står ju klart nu. Svart på vitt i två bloggar. Inte riktigt rakt ut men man förstår, det gör man, och det gör lite ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0