psykologiskt

Alltså det enda jag tänker på när jag sitter på pluggar psykologi är att jag fryser och längtar efter mitt täcke och sängen. Det måste ju vara något psykologiskt med det. Det kanske jag ska ta som anledning till att jag inte kommer att klara provet.
Usch. Jag måste ju klara det. Jag får panik samtidigt som jag känner mig obehagligt lugn över detta. Svenskaredovisningen är avklarad och nu är det bara två saker till denna veckan. Psykologi och matteprov.
I morgon har jag sovmorgon till halv ett men jag ska upp vid sju och plugga. Hur många tror att jag gör det?
Nu ska jag äta farmor-mat och sen återgå till mina studier. 
Ikväll vid halv tio är det Singelmammor.
Glöm inte titta på det för då så får ni se en helt underbart söt unge som heter Silas.


Kommentarer
Postat av: j

heja frida!! jag håller tummarna! ses på torsdag.PUSS

2008-09-15 @ 17:23:16
Postat av: emelie

åh vad jag är glad att jag har dig! supermysigt att prata i telefon lite innan. hör av dig om du behöver min hjälp med något i svenskan och så! i'll be there for you. puss!

2008-09-15 @ 18:21:17
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0