pluggpaus

Idag är det plugglördag. Jag sitter och pluggar psykologi. Jag har lite pluggpaus nu. Har läst igenom två av tre kapitell och snart ska jag ge mig i kast med att läsa igenom dom en gång till och anteckna under tiden. Fast först ska jag nog åka och hämta lite mat tillsammans med Malin. Senare ikväll ska jag träffa Fredrik. Fina Fredrik. Han har vänt helt på sitt dygn numera och vaknade runt halv fem idag på morgonen utvilad och kunde inte somna om så han gick upp. Helt galet. Själv låg jag kvar och sov vidare några timmar till. Bredde ut mig i sängen och drömde konstiga drömmar.
Var en snabbsväng på stan tillsammans med Fredrik innan jag åkte hem och började plugga. Köpte en kofta på Benetton. En Marinblå med pärlknappar. Sen köpte jag en lång kosta på Lindex, en som man mer kan ha som slit och släng och myskofta. En vit t-shirt och en svart långarmad tröja blev det också.
Intressant inlägg va?


Kommentarer
Postat av: emelie

saknar dig. kan vi inte ses snart?=) puss

2008-09-14 @ 14:54:14
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0