opåhittig

Jag har precis kommit ut ur duschen. Ska göra mig i ordning lite och sen blir det mys. Det blir nog en rätt tidig kväll. I morgon är det en väldigt massa plugg som gäller med tanke på att jag har varit jävligt slapp denna veckan och då få man skylla sig sälv.
Annars har dagen varit bra. Jag har gjort lite på antiken. Har bara Kulturen kvar att skriva om. Det fixar jag i morgon. Sen ska jag försöka börja på mina svenska uppgifter i morgon och dessutom räkna lite matte. Om jag gör allt detta så är jag väldigt duktig.
Jag tänkte testa och våga litt håret lite idag. Undrar om det blir bra nu när jag har klippt mig. Visserligen var det ju ett tag sedan och jag börjar bli rätt trött på att bara platta håret hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0