omotiverad

Ligger i sängen. Igår så bytte jag ut lite möbler här i rummet. Har satt in min nya säng och min nya byrå så igår var det en massa fixande med det. Sen åt jag rabarberpaj på kvällen. Det var gott. Under dagen pluggade jag ingenting. Nästa vecka ska jag ha muntlig redovisning i historian så jag måste verkligen skriva detta arbete nu. Så jag sen kan ha tid till att öva in det så att det blir bra. Så att man kan det och ha det under kontroll. Men gör jag något. Nej. Ingenting. Jag är så jävla trög att sägga igång med det här. Förra veckan var det så sjukt mycket så då hann jag inte och sen hade jag helg med Fredrik och tanken var att jag skulle börja i måndags men jag har fortfarande knappt börjat. Idag har jag i allfall hämtat två böcker på biblioteket. Jag hittar ingen bra information på internet heller. Dessutom vågar man ju knappt använda internet för att det kanske inte är en tillförlitlig källa och så vidare.
Vid fem ska jag ner och fika med Becka. Ska bli trevligt. Va egentligen tänkt att vi skulle plugga på biblioteket idag men det blev inställt så det blir vara fika men det är inte så bara det.
Jag däremot vill just nu bara ligga här och kolla på Sex and the City. Men jag har egentligen massa saker som jag borde göra för nästa vecka kommer det blir mycket igen. Så det vore ju bra om jag planerade lite och fixade lite denna veckan. Men jag jobbar bäst under press och den pressen har inte infunnit sig än men snart kommer den väl som ett brev på posten och då kommer jag att ångra mig. Men det blir ju inte bra om man inte har någon motivation heller. Just nu så har jag inte det. Men jag hoppas jag har det i morgon på morgonen då jag ska upp och plugga innan skolan.

Och en glad nyhet idag. Jag fick MVG på mitt psykologiprov. Heja heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0