nu slutar jag.

Jga funderar på att hoppa av historia a. Jag vet inte om jag klarar av att läsa upp det till ett mvg. Jag vet inte om jag har ork eller ens klara av det. Jag har fått två glada besked från prov denna veckan. Senast idag och ändå när jag åkte hem kände jag mig helt tom och färdig och att nu skiter jag i allt.
Vem är det jag lurar. Jag kommer ändå aldrig att plugga på högskola. Jag kommer inte komma någonstans.
Jag kan lite gärna skita i allt för det är bara bortkastad tid att läsa upp om det ändå inte leder någon vart.
Jag skiter i det nu.
Jga flyttar till någon varm exotisk ö och så säjer jag pepparkakor på stranden i stället. Fan bra mycket bättre än att sitta och bläddra i böcker som man ändå inte få ut något av.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: emelie

Du måste TRO PÅ DIG SJÄLV Frida! Om du inte gör det själv kommer ju ingen annan att göra det! KOM IGEN! puss

2008-09-25 @ 16:47:37
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Bejb

Både jag och becka har typ samma betyg som dig och vi har kommit in på linjer vi trivs jättebra med.. klart du kommer att komma in! Du fixar det här Bejb! Du är smart Frida det är du verkligen om du vill tror jag verkligen att du kan få högsta betyg på allt! Kämpa på Frida snart är matten slut ---> långhelger hos fredrik i sthlm. hur mysigt är inte det? älskar och tror på dig min fina vän!

2008-09-25 @ 18:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0