lunch

Goddag.
Jag har precis kommit hem från skolan. Ska äta lite pommes och Bullens korv. Bullens korv är den godaste korven som finns. Prinskorvar är också bra!
Har haft engelska och psykologi idag. Rätt trevligt.
Nu blir eftermiddagen däremot inte lika trevlig med en massa historia. Det känns som att provet kommer bli skitsvårt. Det är inte alls peppande att känna så, det känns mest svårt och väldigt omotiverande. Men i helgen kommer jag inte ha så mycket tid för att plugga så det mesta bli nu i veckan och sen bara någon timme hit och dit i helgen. Det är så planen är. För i helgen kommer Fredrik. Åhh jag längtar så mycket efter honom. Ordna upp allt skit från förra helgen. Det sk abli skönt och det känns redan mycket bättre, så helgen hoppas jag kommer att bjuda på en massa mys och kärlek. Om allt går som det ska.
För övrigt så saknar jag kissen hur mycket som helst. Det är inte alls lite mysigt i sängen utan en liten kattunge längs ner vid fötterna eller som lagt sig precis intill ens kropp utanför täcket och som spinner när man börja klappa den. Faså nu kan man ju däremot svänga runt lite hur man vill och inte vara rädd för att lägga sig på henne. Men i helgen få jag träffa henne igen så då kan jag stilla migg ha-begär efter en kattunge.


Kommentarer
Postat av: maria

bullens korv är lätt den godaste korven :D

2008-09-03 @ 13:46:47
Postat av: Anonym

:D

jag saknar dig maria!

puss

2008-09-03 @ 17:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0