långhelger i stockholm?

Halv sju ringde klockan och jag ville allt annat än att gå upp. Fredriks säng var mjuk och skönt och utanför täcket var det kallt och grått.
Men efter att ha legat och dragit mig en stund så blev det duschen och sen matte och svenska.
Skolan var bra.
Jag har ändtrat om lite i en av mina kurser som jag läser.
Vi är totalt bara tre stycken som läser svenska a, så nu är det nu bestämt att jag ska läsa svenska a på närdistans i stället. Det betyder att jag få uppgifter som jag ska göra hemma. Sen gör man prov och muntliga framträdande i skolan. Detta betyder att jag inte har några "riktiga" svenskalektioner i skolan. Och om två veckor slutar matten och simsalabim så har jag inga lektioner på varken måndag eller fredagar. Och vad innebär det?
Jo att jag få långhelger som jag kan spendera i Stockholm. .
Det tycker jag låter väldigt väldigt bra. Jag längtar till Stockholm redan nu.
Fredrik har åkt hem nu. Jag saknar honom redan!
Nu tänkte jag att jag skulle sätta igång med lite läxor och svenskan men först ska jag nog vila och läsa min bok. Senare ikväll blir det träning med Josse. Nu ska vi börja på Gymix.
Känns som veckan har börjat väldigt bra än så länge! Om man bortse från att Fredrik har åkt hem då. För det är inte alls bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0