jag är såld!!

Tittade precis på Idol. Jag är totalt såld. Helt såld och lite förälskad i Lars Eriksson.
Ingen Idol direkt, han ska inte sjunga i Idol han ska göra sin egna låtar och sjunga sin egna musik.
När han framförde sin egen låt så sköt han en pil rakt genom tvn och rakt in i mitt hjärta och tårarna rann nerför mina kinder. Det berörde mig så djupt. Jag ska köpa hans skiva så fort den kommer ut.
Lars Eriksson. Kom ihåg det och lyssna!
Lyssna här. Här sjunger han It aint me baby med Bob Dylan.
Finns även på You tube där han sjunger sina egna låtar.

Lars, skit i Idol. Du är för bra för det!
Helt fantastisk och underbar är du!
Jag är helt såld.
Helt såld.
Du sjöng rakt in i min själ.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag håller fullständigt med! superbra röst! men idol är han ju ingen heller både p.g.a. stilen men även för han är skitful..=)

2008-09-05 @ 08:12:14
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0