jag är glad!

Jag trodde vi hade historia idag på morgonen, det hade vi inte. Jag åkte till skolan. Jag och en annan tjej var där men sen visade det sig att det fortfarande var fritt arbete. Jag som hade skrivit obligatoriskt på denna veckan men antagligen var det bara torsdagens lektion det gällde. Surt. Verkligen. Jag hade kunnat sova lite längre jag som inte mår så bra. Men men. Jag fick i allfall en overhead till min redovisning. Troligen kommer det bli på torsdag, alla ska vara klara på torsdag sen få man se hur många som hinns med. Så var det med den saken.
Har planerat in alla svenska prov som jag ska ha framöver på min närdistanskurs.
Sen fick jag reda på lite prov. Historiaprovet hade jag MVG på och på min svenska redovisning hade jag MVG+. Det har jag minsann aldrig haft förut. Jag vill inte skryta med detta men jag blev bara så förbannat glad med tanke på att det är dessa två ämnen som känns svårast. Det gjorde det lite lättare alting men samtidigt att jag blev lite nervös inför mitt antikenarbete med tanke på att det bland det sämsta jag gjort känns det som. Aja.
På torsdag hoppas jag att jag kommer iväg till Stockholm. Då ska jag mysa med Fredrik och träffa Sune och Sofie. Helgen efter det åker jag nog till Stockholm igen. Det är mycket Stockholm nu men jag gillar det. Jag saknar Stockholm lite nu.
Tänkte fortsätta lite med min redovisning nu. Öva lite och så.
Puss

Kommentarer
Postat av: alteborg

hej frida! hittade precis din blogg, väldigt kul att läsa vad du hittar på nuförtiden.. speciellt att du kommer ihåg filmkvällen med children of the corn.. ha det jätte bra / kramar!

2008-09-30 @ 12:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0