ingen sovmorgon här inte.

Egentligen behöver jag inte gå upp så här tidigt. Nej jag hade kunnat ligga och dra mig fram till elva halv tolv om jag hade velat. För jag börjar inte förrän halv ett idag. Sen har jag matte i två och en halv timme och sen är jag färdig för dagen. Men nu är det ju så att jag hellre ha suttit och kollat på Sex and the City de senaste dagarna och då få man stå sitt kast och plugga på sin sovmorgon i stället. Men det känns bättre att plugga nu än efter tre sen när jag kommer hem från skolan.
Igår var jag och fikade med Becka. Det var väldigt trevligt. Vi pratade en massa och drack te och gjorde lite planer för helgen. Det blir nog mys i helgen också. Åhh så kul att både hon och Johanna och Maria kommer hem. Plus att jag ska vara kattvakt till Melissa hela helgen också.
Igår tränades det också. Inte dåligt va.
Men nu är det nog dags jag sätter lite fart så att jag kommer igång med mitt arbete om antikens Grekland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0