ingen kärlek i helgen?

Jag sitter i skiten känns det som. Jag ligger efter i matten och jag förstår inte det senaste av den. Känns väldigt jobbigt i och med att det ska vara prov nästa vecka. Ska prata med läraren i morgon och be om lite hjälp. Måste göra bra ifrån mig på det. Sen har jag svenska läxa till fredag, kommer dock inte ihåg ena delan av det så jag måste fråga för andra gången. Pinsamt. Sen har jag två prov att plugga till plus en bok att läsa ut. Och i helgen är det tänkt att Fedrik ska komma hit.
Nu ska jag säga något som jag aldrig trodde jag skulle säga. Jag vet inte om det är en så bra idé att Fredrik kommer hit denna helgen. Självklart vill jag, mer än något annat men jag kommer behöva plugga väldigt mycket i helgen och om han är här så kommer det inte bli så mycket av den varan. Så egentligen är det nog bättre att han kommer nästa helg i stället. Just nu har jag inget till veckan efter där så den helgen kommer jag kunna umgås med honom mer än vad jag kommer denna i helgen som kommer nu. Lite rörigt i texten kanske men aja.   
Ska prata igenom detta med honom sen när han vaknar.
Nu ska jag läsa lite svenska bok och sen ska jag sätta igång med psykologin. Fan så tråkigt. Men vad ska man göra. Matten som jag inte förstår gör mig helt galen. Höll på att börja lipa innan för jag inte förstod, då när man inte förstår ta man till lipen och kollar om det blir bätter. Oftast blir det inte det. Utan värre. Det är därför jag har kommit på denna idé med att ställa in Fredriks besök i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0