he makes me happy

Sådar, är hemma en liten snabbvisit. Jag har precis ätit middag och nu ska jag ta tag i matteräknandet. Måste räkna lite matte men jag orkar inte. Jag känner ingen motivation alls. Men jag måste för annars kommer jag ligga efter i morgon när vi ska gå igenom sex nya punkter. Usch. Verkligen snabbt tempo men det är bara två veckor kvar med matte nu. Skönt det.
I veckan är det två historia arbeten som ska göras. Ett fördjupningsarbete och ett muntligt.

Annars har jag haft en mysig helg. Varit skönt att ha Fredrik hemma. Jag vill ha honom här jämt.
Han åker inte hem förrän i morgon så jag ska ner till honom om två timmar ungefär.
Igår köpte jag en jättefin röd jeanskjol. Den ska jag ha på mig till skolan i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0