goodmorning

Godmorgon.
Vaknade vid halv åtta idag. Har försökt somna om men det gick inte. Ha kollat på Sex and the City och nu känns det onödigt att somna om. Tror inte ens att jag kan det. Så därför ska jag nu upp och göra lite frukost och sen äta frukost i sängen med Sex and the City avsnitt till sällskap. LIte engelska läxa efter det och sen göra mig i ordning för en dag i skolan. När jag kommer hem måste jag plugga historia. Ska förbereda en muntlig presentation om antikens Grekland. Dessutom har jag ett fördjupningsarbete som måste göras klart innan lovet så jag slipper sitta hela höstlovet med det för då hade jag tänkte att vara i Stockholm hos min älskade karl. Kanske att jag åker dit redan nästa vecka. Det tycker jag skulle vara trevligt minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0