godmorgon

Godmorgon. Klockan står på 08.14 och jag har precis duschat och sitter och prata lite med Fredrik i telefon innan det är dags för han att gå och lägga sig och dags för mig att göra mig i ordning.
Egentligen vill jag fortsätta ligga i sängen. Känner mig inte så bra och vill allt annat än att gå till skolan och få reda på att jag kommer få ha min redovisning på torsdag. Halva gruppen ska ha redovisning nu på torsdag och andra halvan nästa tisdag. Egentligen spelar det ingen roll. Jag kan ha det på torsdag också men samtidigt hade det varit skönt att ha det på tisdag för det är rätt mycket denna veckan så jag skulle nog föredra att ha det på tisdag ändå men i vanlig ordning så kommer jag säkert att få ha det på torsdag.
Nu dags att föna och platta håret och sminka sig och äta frukost och bla bla bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0