friday i´m i love

Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Efter skolan blev det fika med Josse. Det var mycket trevligt och på måndag ska vi träna på Gymix. Yeah!
Ikväll kommer Fredrik, det är tänkt att han ska vara hemma nu. Men de åkte precis från Jönköping. Lite vägarbeten och dylikt hade försenat bussen väldigt mycket. Jag blev sur. Det är ju inte Fredriks fel men jag blev sur ändå för det störde kvällen lite tyckte jag. Jag blev inte sur på fredag utan rent allmänt bara. Men det ska jag arbete bort nu. 
Igår på morgonen kom mamma och pappa hem från Turkiet. Jag hade beställt godis och en parfym från Taxfreen.
Nu ska jag göra mig i ordning lite.
Sen ska jag snart mysa med Fredrik och sötaste kissen!


Godis! Kommer ni ihåg dessa? Finns inte att köpa ni affärer i stan längre va? Innan fanns de på Samuelssons. Men inget har ju varit lika bra som Samuelssons efter att det stängde igen så jag betvivlar att de finns att köpa i någon affär i stan.


Och DKNY parfymen.

Kommentarer
Postat av: emelie

Finns det inte sånt godis nere på Hemköp i stan? De har ju udda grejer.. Men visst är det gott! Särskilt Cara Mints tycker jag. Och den parfymen är ju supergod! Har jag också=) puss

2008-09-20 @ 08:17:05
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0