fredrik kommer hem och jag har vunnit 500 kr

Fredrik kommer hem. Efter lite tänkade hit och dit så kommer han denna helgen, fast att vi inte kommer att kunna träffas mycket men på kvällarna. Sen kommer han troligen nästa helg också! Åhh jag är glad. Jag blev så glad när det visade sig att han hade åkt ner i allfall. Fast att vi inte visste riktigt om han skulle det eller inte men nu känns det bara bra att han gjorde det.
Jag har läst klart Tulpanfeber till svenskan. Den var verkligen bra. För att vara en bok som utsepalar sig under 1600-talet så var den väldigt bra. Jag vill ha en fortsättning på den.

Jag har ju glömt att berätta en sak.
I onsdags vann jag ett presentkort på 500 kr.
Man kunde vinna på sin biljett som man fick till insperationsdagen. Och då gjorde jag det. Hur ofta händer det att man vinner något?
Frågan är vad jag ska köpa?Jag funderar på en kofta med pärlknappar från Benetton.
Glad blev jag i allfall!

Nu ska jag åka till Willys med syster och sen ska jag göra mig i ordning lite för kvällen.
Ikväll blir det mys i massor.
Jag är så glad att Fredrik kommer hem!! Åh fina Fredrik!

Kommentarer
Postat av: emelie

vad var det för inspirationsdag?=) GRATTIS! puss

2008-09-12 @ 22:17:15
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0