bibliotek

Nyduschad sitter jag på sängkanten och filosorerar. Jag längtar efter Fredrik. Jag vill vara hos honom. Mycket hellre än att sitta kall invirad i ett blött badlakan och med vattendroppar droppande ner från håret på min bara hud.
Jag sitter och planerar dagen och tänker att jag ska till biblioteket och fixa lite material till arbeten som skall göras. Jag ska fixa nytt bibliotekskort och betala en skuld på böcker som blivit inlämnade för sent. Det visade sig att det var en gammal skuld på runt 60 kr från 2004 eller 2005. Det betyder att jag inte lånat böcker där på 3-4 år. Det känns konstigt. Jag är så obekant med bibliotek som man kan vara. Men idag ska jag bekanta mig när jag ska hitta information om antikens Grekland och om Raul Wallenberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0